Kirnu-tiedonkeruusovelluksen saavutettavuus
Tällä sivulla
Tässä saavutettavuusselosteessa kerrotaan, miten Luonnonvarakeskuksen Kirnu-tiedonkeruusovelluksessa noudatetaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta ja miten voit antaa meille palautetta saavutettavuusongelmista.
Tästä tiedonkeruusovelluksesta vastaa Luonnonvarakeskus (Luke). Haluamme, että mahdollisimman moni käyttäjä pystyy käyttämään digitaalisia palvelujamme. Otamme saavutettavuuden huomioon digitaalisten palvelujen kehityksessä.
Miten saavutettava tiedonkeruusovellus on?
Tämä tiedonkeruusovellus täyttää lain vaatimat A- ja AA-tason saavutettavuuskriteerit (WCAG-kriteeristö 2.1) kokonaisuudessaan.
Anna meille palautetta sovelluksen saavutettavuudesta
Jos huomaat tiedonkeruusovelluksessa saavutettavuusongelmia, niin kerrothan niistä meille. Kaikki palaute on meille arvokasta. Lähetä saavutettavuutta koskeva palautteesi osoitteeseen yrityskyselyt@luke.fi. Vastaamme palautteeseesi 14 päivän sisällä.
Voit olla yhteydessä osoitteeseen yrityskyselyt@luke.fi myös sovelluksen käyttöongelmiin liittyvissä kysymyksissä. Tiedonkeruun aikana Luonnonvarakeskus auttaa tiedonluovuttajia antamaan tiedot tarvittaessa vaihtoehtoisella tavalla.
Saavutettavuuden valvonta
Jos et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit tehdä ilmoituksen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin. Sivustolla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä, ja miten asia käsitellään.
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@traficom.fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000
Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta (306/2019)
Saavutettavuusvaatimukset-verkkosivusto
Tämä seloste on laadittu 18.01.2022.
Selostetta on päivitetty viimeksi 19.2.2025